marți, 14 iunie 2011

Cu bicicleta!!!.......bucuria a fost de partea mea auzind distanta care trebuie sa o parcurg pentru a ajunge la servici.......eu `rider inrait` :d.....parcurg aceasta distanta pe 2 roti.....toti restul facundu`si probleme cum sa ajunga...cu masina...isi calculeaza costuri....rentabilitati...si pierderi........ eu am sarit de bucurie...si am zis HURRRAAAAAA!!!!!!!.....Dar nu asta este ceea ce vreau sa va spun.......Ceea ce vreau sa va spun sunt  clipele...momentele care le`ntalnesti pe traseu....`primele raze de soare care`ti mangaie fata....mireasma florilor  pe langa care nu poti sa treci fara sa te opresti......adierea blanda a vantului. care ti mangaie fata..si`ti poarta parul numai de el stiut ....uneori fiind mai puternic .....mai zbuciumat........momente frumoase......fetze......zambet de copil.....un catelus necajit la care te opresti sa`l mangai....si ii spui ca sa te astepte....mai vii si maine....apusul care `ti da un spectacol...fiind uneori in flacari sau in mii de culori......alergi....alergi sa prinzi soarele..... .to by continued..............

Un comentariu:

Ganduri de la Voi !