luni, 2 august 2010

Bradul meu impodobit cu stele ........




Intr-un loc minunat exista un brad batran si maiestuos, cu ramurile intinse spre cer.Ramurile sale sunt ca niste brate vanjoase. Este minunat!!!.Un baiat obisnuieste sa mearga la el ,sa stea sub racoarea lui ,sa asculte cum pasarelele se cuibaresc pe ramurele si ciripesc vesele .Ramurile sale sunt foarte inalte, dar el si le apleaca, pentru ca baiatul sa le poata atinge , uneori baiatul, doarme in poala copacului ,uneori culege flori din preajma lui pentru iubita sa , si ii spune copacului cum fata s-ia impletit parul cu florile daruite de el,ii mai spunea ca este trist pentru ca nu poate fii acolo si ea......isi doreau mult , doar timpul ii separa,,,,,,,pentru a cutreiera impreuna fiecare coltisor al naturii salbatice si minunate,,,,mult stiu`te de el,,,,cu drag asculta`te de ea.....
Intr-o buna zi baiatul i-a daruit fetei o cracuta de brad ,si fata i-a spus :du-te si imbratiseaza-l ,si spune-i ca a-s vrea sa fie bradul meu,care ma v`a astepta, si intr-o zi voi sta in poala lui ,o noapte am sa privesc stelele , el v`a fii acolo mereu ,ma v`a astepta!!! ca v`a fii si voi fii!!!Daaaaaa!!! Poate acel baiat imi v`a darui o floare sub acel brad, si impreuna vom privii stelele o noapte intreaga.
Stelele vor impodobi bradutzul nostru!!!!V`a fii atat de minunat !!!

6 comentarii:

  1. Ma tot gandesc la baiatul din poveste..cat demult ii place natura,cat de drag ii este acel brad sub care uneori se odihneste..dar ma intreb,oare acea fata e singura careia i-a promis iubire?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Cred !!!...si`i multumesc pentru fiecare clipa in care am fost...sunt ...si voi fii in gandul si in sufletul lui..si pentru faptul ca ma iubeste....si tine la mine enorm...asa cum si eu il iubesc cu toata fiinta mea..,,,chiar daca impartasim iubire si altor persoane....noi existam...respiram in sufletul celuilalt....Nu trebuie sa`mi promita ....n`u mi plac promisiunile...si nu ma deranjeaza...nu ma preocupa ceea ce spune altei fete...ii cunosc sufletul....,,,il iubesc pur si simplu....pentru ceea ce este....asa cum este TOTAL...:)

      Ștergere
  3. Cunosc sentimentul..l-am primit si eu la un moment dat,acelasi..identic cu al tau!...Si totusi ma intreb:EL de ce este inca singur?...De ce doar ofera dragostea lui,intr-un mod atat de special,atat de frumos si dulce..si totusi este in continuare singur?..Asta sa ii fie soarta,oare;...sa nu poata avea parte de femeile pe care le iubeste..chiar daca este iubit de ele??...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suflet plin de iubire....
      Eu cred ca algerile le facem noi ..fiecare....nu cred in soarta.....soarta noastra este in mainile noastre .......,,,doar ca suntem atat de diferiti.....atat de tematori.......avem fustrari din copilarie poate.....sau poate in viata cineva ne`a impins in jos mereu spunandu`ne lucruri care ne`au doborat....si acum ne e greu sa ne ridicam...nu mai credem in noi...pentru ca asa au vrut altii.....Cand cineva ne iubeste...sau ne este alaturi ,simplu si inocent ,ne accepta pentru ceea ce suntem...parca nici nu ne mai vine sa credem,..dar simtim ,radiem,parca ne`am regasit dintr`un somn profund din care n`am crezut ca ne vom mai trezi,si totusi,,,,......pentru ca foarte mult conteaza...persoana,persoanele din jurul nostru,,,,ei te pot si inalta dar si dobora....Deci...noi alegem....noi ne croim soarta,viata noastra,,,,,si noi decidem pe cine lasam sa intre in aceea lume mica a noastra.....in visul nostru....Stii...cand intalnesti o persoana...nu e sigur...chiar daca tine la tine enorm de mult....nu e sigur ca in acel moment poate,putem fii impreuna...este posibil ca sa mai avem un drum de continuat,,,,un timp..o perioada....sau un zbucium in noi......care simtim ca trebuie sa ducem la un sfarsit....ca sa ne linistim apoi....,si cu un suflet drag in sufletul nostru ne este mult mai usor sa trecem peste unele lucruri ....Asa ca si el are drumul lui ,zbuciumul lui deocamdata....si la fel cu siguranta ca la capatul acelui drum....isi va dori sa isi gaseasca linistea langa un suflet cald...... ...pe care el il va alege :)eu asa cred ca este.....nu stiu,poate gresesc!...:)

      Ștergere
  4. Imi doresc ca povestea baiatului sa fie exemplu si pentru altii.

    RăspundețiȘtergere

Ganduri de la Voi !