miercuri, 14 septembrie 2011

Where has the summer gone ? I send you a heart :)


;Wheat in golden Evening Light

Un comentariu:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Pw3c0CeY1ns

    Abia am deschis samanta...

    ...dorului de dor
    de mine...

    am îmbrăţişat fiinţa
    într-o plasă de- amintire,
    răsucită printre fire,
    de argint topit prin ierburi.

    mi s-a arătat Credinţa...

    unda zace tulburată
    de atâta nerostire
    şi de umbrele de creste...

    e ocean?
    e picătura,
    ce-mi înalţă flăcări zilei,
    nopţilor,
    iubind răcoarea?

    aştept muchia visării,
    stând pe-un colţ
    de pâini rotunde...

    fur a înserării clipă,
    şi-o ascund
    în centrul sferei,
    aşteptând
    să-şi umple golul
    plin mereu
    de visuri albe...

    când pe-o latură
    în zdrenţe,
    o idee
    stă să cadă,
    umplu câmpul
    flori - cuvinte,
    cu un curcubeu - livadă...

    mă gândesc
    să prind doar pasul,
    când din mine mai rămâne,
    Sinea rătăcind culoare...(Anne Marie Bejliu)

    RăspundețiȘtergere

Ganduri de la Voi !